• LinkedIn
  • Subcribe to Our RSS Feed

Visie Werner Duimel

De visie van Werner DuimelVisie: Online is niet meer weg te denken uit onze maatschappij.

Daar waar een aantal jaar geleden nog tegenstanders waren, zien we nu dat online massaal door alle markten wordt omarmd. En waarom? Omdat de eindgebruiker dit ook doet. Zeker in crisistijd. De consument en de ondernemers zijn als eindgebruiker en masse actief op het digitale vlak. Dit vormt de basis van mijn visie.

Zo is er zelfs al sprake van de zogenaamde ‘Millennials‘, beter bekend als de Y-Generatie. De generatie die met digitaal is groot geworden en in steeds grotere mate kan rekenen op de aandacht van veel bedrijven. Want……hoe bereik je deze groep? Wat trekt hen aan en wat onderscheidt deze groep van anderen? Er zijn talloze voorbeelden te vinden van bedrijven die zich het hoofd breken op deze vraag. Persoonlijk vind ik de blog op DutchsCowboys erg interessant.

Mijn visie is simpel: door de klant altijd centraal te stellen dient de organisatie zich hier altijd naar te schikken. De klant zal steeds meer gebruik maken van digitale mogelijkheden en wordt alleen maar kritischer. Het digitale landschap verbindt daardoor nieuwe gebruiken met oeroude methodieken. Wie had er een jaar geleden gehoord van “Big Data“? Maar we kenden wel alles over CRM, Business Intelligence en Sociale Media. Nu gaan we inzien dat we hier veel meer mee kunnen. De eerste stappen worden gezet en over een aantal jaar weten we niet beter. Dit vergt NU een enorme verandering in de wijze waarop de organisatie wordt bestuurd. Nu aanpassen is over een paar jaar profiteren. Nu of Nooit!

In verschillende blogs zal ik mijn visie de leidraad laten zijn van het onderwerp. Mocht je vragen hebben, of mocht je suggesties hebben over onderwerpen die een blog waard zijn, neem dan gerust contact met mij op. Ik luister graag naar je suggesties. Verder praten over de ontwikkelingen? Ook dat doe ik graag. Tenslotte is online mijn passie. Echter, wel als middel om de klant zo optimaal te bedienen en niet als doel op zichzelf.