• LinkedIn
  • Subcribe to Our RSS Feed

Werk Werner Duimel

Wat heeft Werner Duimel gedaan?

Werner heeft meer dan 10 jaar werk ervaring met online business. Specialisaties van Werner:

  • Online Marketing
  • Sales/conversie online
  • Social Media
  • Project Management
  • Waneer gewenst: management van de online afdeling
  • Het van de grond af aan opbouwen van een online organisatie

 Waar heeft Werner zoal gewerkt?

KPN Deloitte UPC Werk Duimel bij Wanadoo en Orange online

 

 

 Werkzaamheden KPN

  • 2009 – 2013
  • Directeur Online (Consumenten- en Zakelijke markt). Ik stuurde het gehele online team en was eindverantwoordelijk voor KPN.com
  • Het schrijven van de jaarplannen, samen met het Management Team Online
  • Manager Online Zakelijk Markt Online; hiervoor heb ik de gehele site KPN.com/zakelijk  online afdeling opzet en opgebouwd
  • De online rebranding van Getronics naar KPN Corporate markt
  • Redesign van de KPN.com site
  • Implementatie van diverse sales en service gerelateerde projecten (Live chat, consistentie in de communicatie offline over de online activiteiten,
  • Initiator van social media binnen KPN (start van social, opzetten van het webcare team, aansturing van het webcare team)

Naar Boven

 

 

Werkzaamheden Deloitte

  • 2008
  • Sr. Manager Web Strategy
  • Belangrijkste opdracht: ondersteun KPN Zakelijke Markt bij het realiseren van een professionele Mijn KPN online omgeving
  • In kaart brengen van allen benodigde requirements voor deze opdracht
  • Wensen in kaart brengen van de diverse stakeholders
  • Intensief samenwerken met de IT-afdeling van KPN
  • Begeleiden van de consultants binnen Deloitte’s Web Strategy
  • Acquisitie
  • Visievorming social media strategy tbv klanten

Naar Boven

 

 

Werkzaamheden UPC Corporate

  • 2007 -2008
  • Director Web & Online Strategic Performance
  • Verantwoordelijk voor de online sales en service resultaten van UPC Europa
  • Ik stuurde de IT partner aan om tijdige delivery van de diverse lokale online projecten te borgen
  • Ik stelde de juiste rapporten op en deelde deze met de landen. Daarbij voorzag ik deze van advies ter verbetering van het resultaat
  • Ik leverde support op het gebied van online sales en service aan de landen (optimalisatie sales journeys, service journeys, metrics, verbetering van de lokale online operatie)
  • Ik informeerde de landen op tijd welke stappen er zouden gezet worden op het gebied van techniek, design en budget
  • Schrijven van diverse strategische online plannen
  • Interface tussen de lokale organisaties en het hoofdkantoor

Naar Boven

 

 

Werkzaamheden Wanadoo/Orange

  • 2002 – 2007
  • Head of E-Business (ADSL, Mobiel, en overige producten online)
  • Verantwoordelijkheid voor de sales en service resultaten op wanadoo.nl en orange.nl
  • Ik stuurde een team aan van oa marketeers, content managers, een traffic manager, een online analist, fulfillment manager, etc.)
  • Rebranding project Wanadoo – Orange; ik was samen met de online uitgever eindverantwoordelijk voor de volledige online migratie van wanadoo.nl naar orange.nl
  • Sr. Account Manager Online Advertising
  • De omzet uit online advertising bedroeg in deze tijd enkele miljoenen
  • Frequent contact met de NL mediabureaus en de NL adverteerders
  • Mede oprichter van de Stichting Internet Reclame (STIR)
  • Oprichting van het internationale advertentienetwerk Ad Europe

Naar Boven