Werk Werner Duimel
Wat heeft Werner Duimel gedaan?
Werner heeft meer dan 10 jaar werk ervaring met online business. Specialisaties van Werner:
- Online Marketing
- Sales/conversie online
- Social Media
- Project Management
- Waneer gewenst: management van de online afdeling
- Het van de grond af aan opbouwen van een online organisatie
Waar heeft Werner zoal gewerkt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Werkzaamheden KPN
- 2009 – 2013
- Directeur Online (Consumenten- en Zakelijke markt). Ik stuurde het gehele online team en was eindverantwoordelijk voor KPN.com
- Het schrijven van de jaarplannen, samen met het Management Team Online
- Manager Online Zakelijk Markt Online; hiervoor heb ik de gehele site KPN.com/zakelijk online afdeling opzet en opgebouwd
- De online rebranding van Getronics naar KPN Corporate markt
- Redesign van de KPN.com site
- Implementatie van diverse sales en service gerelateerde projecten (Live chat, consistentie in de communicatie offline over de online activiteiten,
- Initiator van social media binnen KPN (start van social, opzetten van het webcare team, aansturing van het webcare team)
Werkzaamheden Deloitte
- 2008
- Sr. Manager Web Strategy
- Belangrijkste opdracht: ondersteun KPN Zakelijke Markt bij het realiseren van een professionele Mijn KPN online omgeving
- In kaart brengen van allen benodigde requirements voor deze opdracht
- Wensen in kaart brengen van de diverse stakeholders
- Intensief samenwerken met de IT-afdeling van KPN
- Begeleiden van de consultants binnen Deloitte’s Web Strategy
- Acquisitie
- Visievorming social media strategy tbv klanten
Werkzaamheden UPC Corporate
- 2007 -2008
- Director Web & Online Strategic Performance
- Verantwoordelijk voor de online sales en service resultaten van UPC Europa
- Ik stuurde de IT partner aan om tijdige delivery van de diverse lokale online projecten te borgen
- Ik stelde de juiste rapporten op en deelde deze met de landen. Daarbij voorzag ik deze van advies ter verbetering van het resultaat
- Ik leverde support op het gebied van online sales en service aan de landen (optimalisatie sales journeys, service journeys, metrics, verbetering van de lokale online operatie)
- Ik informeerde de landen op tijd welke stappen er zouden gezet worden op het gebied van techniek, design en budget
- Schrijven van diverse strategische online plannen
- Interface tussen de lokale organisaties en het hoofdkantoor
Werkzaamheden Wanadoo/Orange
- 2002 – 2007
- Head of E-Business (ADSL, Mobiel, en overige producten online)
- Verantwoordelijkheid voor de sales en service resultaten op wanadoo.nl en orange.nl
- Ik stuurde een team aan van oa marketeers, content managers, een traffic manager, een online analist, fulfillment manager, etc.)
- Rebranding project Wanadoo – Orange; ik was samen met de online uitgever eindverantwoordelijk voor de volledige online migratie van wanadoo.nl naar orange.nl
- Sr. Account Manager Online Advertising
- De omzet uit online advertising bedroeg in deze tijd enkele miljoenen
- Frequent contact met de NL mediabureaus en de NL adverteerders
- Mede oprichter van de Stichting Internet Reclame (STIR)
- Oprichting van het internationale advertentienetwerk Ad Europe